Współpraca


Kim jesteśmy

Miski Dwie to jedyny w Europie blog o bieliźnie i ciałopozytywności reprezentujący trzy zakresy rozmiarowe – na mały (32D), średni (30F) i duży (36HH) biust. Recenzujemy bieliznę zarówno uznanych na świecie producentów, jak i niszowych, butikowych marek. Tworzymy miejsce w sieci, gdzie każda kobieta, cis i trans, może zainspirować się do zmian w bieliźnianej garderobie, a także troski i miłości dla swojego ciała.

Nasi odbiorcy i treści

Miski Dwie czytają głównie kobiety (71%) w wieku od ok. 20 do 45 lat. Jeśli chodzi o zwyczaje zakupowe, nasze czytelniczki należą do grupy Shoppers/Value Shoppers. Przed podjęciem decyzji lubią dokładnie poszukać informacji o dostępnych ofertach, nowinkach, sprawdzić opinie innych kupujących i influencerów. Cena nie jest dla nich podstawowym kryterium wyboru – doceniają wartość zakupu jako inwestycji w jakość i trwałość.

Treści publikowane na blogu to głównie recenzje bielizny, ale także teksty lifestyle mówiące o ciałopozytywności, kobiecości i jej znaczeniu w życiu oraz zdrowiu. Czytelniczki ufają, że jeśli w branży bieliźniarskiej dzieje się coś istotnego, to dowiedzą się o tym u nas.

Kody rabatowe do najlepszych sklepów z bielizną w Polsce

Media i obecność w branży

Jesteśmy regularnymi kolumnistkami w magazynie branżowym Modna Bielizna, a także gościmy w mediach cyfrowych.

Od października 2017 r. jesteśmy partnerkami Salonu Bielizny i obejmujemy każde łódzkie targi matronatem medialnym. Objęłyśmy także matronat medialny nad 3. edycją Warszawskiego Buduaru.

Formy współpracy

Zależy nam szczególnie na promowaniu producentów podchodzących do biznesu odpowiedzialnie, tworzących z pierwszorzędnych materiałów, z myślą o jak najlepszych doświadczeniach klientek. Z markami bieliźniarskimi i mediami współpracujemy od 2016 roku, co realizujemy w wielu różnych formach, między innymi:

  • recenzje produktów (w tym podwójne i potrójne)
  • publikacje w social media
  • artykuły, teksty sponsorowane
  • konkursy
  • rabaty dla czytelniczek
  • akcje charytatywne
  • warsztaty, prelekcje i szkolenia: brafitting, ciałopozytywność, marketing
  • matronat medialny
  • wieloetapowe kampanie autorskie

Podstawowe zasady współpracy

Szczerość

Cenimy współpracę z firmami, które stoją za swoją bielizną murem, i mają na to stanie murem argumenty! Niekiedy jednak ta wiara w produkty nie jest poparta faktami, i wtedy zdarza się, że rezygnujemy z recenzji. Wiemy, że nasze zdanie bywa ziarnem przeważającym szalę przy zatowarowaniu sklepu i dajemy markom szansę na odniesienie się i reakcję na naszą ocenę. Nie będziemy chwalić modeli, które na to według naszej oceny nie zasługują.

Sprawiedliwość oceny

Siłą rzeczy każdy produkt porównujemy do podobnych mu na rynku modeli, dzięki czemu nasze odbiorczynie mają możliwość zorientować się, czym różnią się dostępne modele i konstrukcje wielu marek. W ten sposób również sprawdzamy, czy coś, co na recenzentce/kach wygląda jak wada produktu rzeczywiście jest błędem konstrukcji, czy wynika raczej ze spraw, których nie przeskoczymy ani nie zmienimy, np. proporcji sylwetki (wysokość biustu, proporcje tułowia, wzrost itp.).

Oznaczanie recenzji sponsorowanych

Jeśli dany post będzie sponsorowany, to informujemy o tym szczerze i lojalnie wobec czytelniczek. Jesteśmy drugim najbardziej poczytnym blogiem o bieliźnie w Polsce i chcemy stale podnosić jakość swoich tekstów, więc transparentność jest dla nas kluczowa – gwarantuje, że czytelniczki chcą poznawać nasze opinie, bo traktują je poważnie.

Co mówią marki, które z nami współpracowały?

Nie liczy się czy jesteś dopiero na starcie i nic nie wiesz o tej branży, czy już silnym wieloletnim graczem – Miski przedstawią, z czym przyjdzie Ci się mierzyć. Są uczciwe i rzetelne w swoich recenzjach, cenią wolność opinii, ale bez hejtu. Sama jestem wierną czytelniczką, jednakże jako współpracownik doceniam bardzo, że piszą przede wszystkim prawdę. W branży modowej do tej pory było jej zdecydowanie za mało, a tak silny i mądry głos Misek Dwóch jest w tej kwestii niedoceniony. 

Magdalena Palmer, ROOM669

Dzięki pracy z Dziewczynami mamy rzetelne informacje o naszych produktach, pomagają nam wyznaczyć trendy na kolejne sezony, ulepszyć konstrukcje i otworzyć się na nowe możliwości. W związku z tym, że blog jest tworzony z myślą o wszystkich (niezależnie od tego kim jesteś lub nie jesteś), komentarze i uwagi są mile widziane, nie tylko przez Autorki, ale również nas – producentów.

Kinga Pyłko (Remisiewicz), Ava Lingerie

Napisz do nas!